Fem pont: primer dia festiu de lliure disposició
04/12/2020Matrícula oberta pel Graduat en Educació Secundària
09/12/2020El dijous 26 de novembre va tenir la segona trobada presencial de la Comunitat de Centres del Projecte Pilot d’Educació Híbrida, de la qual, com ja vàrem informar, el CFA Palau de Mar en forma part. En aquesta sessió han participat representats dels centres educatius, l’equip tècnic del Departament d’Educació i membres de l’equip de l’Institut de Recerca Educativa de la Universitat de Barcelona (IRE).
L’objectiu principal del projecte és analitzar la diversitat dels centres en relació amb el seu procés cap a l’Educació Híbrida, l’assoliment dels continguts curriculars i el desenvolupament de competències i detectar elements de millora.
Al llarg del projecte, que tindrà una durada d’un curs acadèmic, s’analitzarà el procés de transformació dels centres cap a una educació híbrida (hibridació), l’ús de metodologies actives (aula invertida, gamificació, indagació, projectes…), en el marc del procés d’hibridació i el seu impacte en l’aprenentatge i el desenvolupament de competències i la perspectiva de professorat, alumnat famílies i comunitat en relació amb el procés d’hibridació.